Reklamcje

1. Wszelkie reklamacje związane z towarem lub realizacją zamówień i umów sprzedaży klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Klient moż e taką reklamację zgłosić również e-mailem na acheter@vp.pl.

2. Koszt odesłania do hurtowni reklamowanego towaru ponosi kupujący. Do reklamowanego towaru prosimy dołączyć opis reklamacji, paragon.

3. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe, np. z powodu wyczerpania zapasów towaru, hurtownia zwróci równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w hurtowni towary do wyboru. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego hurtownia zwraca po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

4. Hurtownia nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem

5 . Kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki przy dostawcy natychmiast po jej otrzymaniu.
Ewentualne uszkodzenia, braki, wady należy niezwłocznie zgłosić dostawcy przy odbiorze i spisać protokół szkody, który posiada kurier. Następnie z wypisanym protokołem prosimy skontaktować się z nami.

6. Potwierdzając odbiór przesyłki klient uzyskuje prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem towaru.

7. Wszystkie   produkty   oferowane   w   hurtowni   internetowej   są   fabrycznie   nowe   i   wolne   od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. 

8. Nie stanowią podstawy do  reklamacji różnice w wyglądzie towarów dostarczonych z zamówionymi, oglądanymi na stronie hurtowni, które to różnice mogą wynikać z innych ustawień parametrów monitora zamawiającego. Rejestrując się,  dokonując zamówieńń klient   wyraża   zgodę   na   przetwarzanie   przez   hurtownię danych   osobowych   podanych przez niego w procesie dokonywania zamówienia, rejestracji.

9. Powyższe postanowienia nie wyłanczją możliwości skorzystania przez konsumenta z tytułu niezgodności towaru z umową przewidzianych odrębnymi przepisami.

 

Oprogramowanie sklepu: Sklepna5.pl
Ta strona używa plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, w jaki sposób z nich korzystamy oraz jak je wyłączyć, kliknij [polityka cookies]. Aby ta informacja nie pojawiała się więcej kliknij [zgadzam się].